تا ابد حبس می شوم در خودم!
تا ابد حبس می شوم در خودم!

تا ابد حبس می شوم در خودم!

ازباده مدهوشم کنید

ازباده مدهوشم کنید

من همان مجنون مست یاغی ام

روز و شب محتاج جام باقی ام

یک شب کنار زاهد و یک شب کنار ساقی ام

در خرقه پنهان می کنم

 می را  کتمان می کنم

ترک ایمان می کنم

هی بشکنم پیمان و هی تجدید پیمان می کنم

ترک ایمان می کنم

پندم ای زاهد مده، با که گویم

من نمی خواهم نصیحت بشنوم

آی مردم، پنبه در گوشم کنید

دُردی کشم، بار رفیقان می کشم

پر می کشم همچون همای

در آتشم ، خاموشم کنید

*پرواز همای*

نظرات 2 + ارسال نظر
آسمون 9 آبان 1390 ساعت 12:11 http://drunk.blogfa.com

/همای مستان/
دردی کشــــــم دردی کشـــم بـــار رفیقـــــــان می کشــــم

پر میکشم همچون همای

در آتشم در آتشم در آتشم، ای وای و خاموشم کنید

از باده مدهوشم کنید، از باده مدهوشم کنید

فرزاد 9 آبان 1390 ساعت 23:20

خیلی قشنگ بود مرسی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد